1 JUTA HITZ TO YOUR WEBSITE

Klik Like Bagi Menyokong

Ahad, 20 November 2011

Kejujuran

Salam semua. Saya pernah berjanji bagaimana KEJUJURAN akan membawa kejayaan.
 Saya ada terbaca blog yang ditulis oleh Dr Rozmey di dalam blognya http://drrozmey.wordpress.com/2011/08/03/kejujuran-tentukan-kejayaan/.

Salah satu sifat yang perlu ada dalam diri bagi mencapai kejayaan adalah kejujuran. Ini adalah kerana kejayaan yang hendak kita capai adalah berpanjangan.

Untuk menjadi coNsuLTANT  Emas Hibah perlu ada kejujuran. Tidak ada hidden agenda. Apabila kita menjual emas, jelaskan kepada pembeli hak-hak mereka seperti jangkamasa mereka akan terima emas serta pembayaran hibah yang pertama. Ingat, iklan dari "mulut ke mulut" adalah lebih efektif dari segala iklan.

Sebagai contoh, guru saya dalam menjual emas hibah ini pernah menceritakan bagaimana seorang pembeli emas dari Malaysia Timur, menghantar wang dalam akaunnya tanpa dia sendiri kenal dengan pembeli tersebut. Bukannya seratus atau seribu Ringgit, tetapi beratus ribu Ringgit. Maklum la beli emas 1 kilo. Yang guru saya tahu 1 hari tu pembeli hanya sms mengatakan wang telah didepositkan. Terkejut guru saya tersebut. Sampai masa terpaksa ia hantar emas tersebut dengan hibah pembeli tu yang pertama. Bukan sikit hibahnya, 5 ribu lebih. Tidak dinafikan, guru saya tersebut adalah seorang yang jujur.

Apabila kita jujur, tidak dinafikan aura kejujuran diri kita akan terpancar dengan sendirinya dan orang akan tahu secara automatik yang kita adalah seorang yang jujur. Mendengar tutur kata sahaja orang dah tahu akan kejujuran kita.

Sekian coretan saya untuk hari ini.

Selamat Maju Jaya.

p/s Jom jadi consultant emas hibah untuk pendapatan melebihi RM30,000.00 sebulan.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...