1 JUTA HITZ TO YOUR WEBSITE

Klik Like Bagi Menyokong

Selasa, 22 November 2011

Bukti

Ramai yang ingin menjadi tauke emas tapi untuk menjadi tauke emas memerlukan modal yang banyak. Dalam program hibah emas ini, tak perlu menggunakan modal yang banyak. Itu la unik nya program ini.
Nak jadi consultant emas hibah ni tak perlu modal sampai beratus ribu.

Yang pentingnya mesti ada bukti. Macam mana nak jual emas tapi diri sendiri pun tak ada emas. Paling kurang 50g  emas 999.9 mesti ada. Baru boleh tunjuk kat orang yang kita sendiri pun ada emas. Kalau tunjuk kita ada 1 kilo lagi baik, lagi orang percaya (Tapi risiko tinggi la). Cuba kita bayangkan kedai emas yang menjual emas tanpa ada emas. Hanya tunjuk gambar saja. Agak-agak ada tak orang percaya. Kemudian kalau boleh tunjukkan bukti yang kita dah jual emas sehingga RM 1 juta sebulan. 

Sapa yang akan kita percaya, orang yang mempunyai kelulusan tinggi (diploma ke atas) dan bercerita pasal ekonomi dengan seorang yang mempunyai kelulusan yang rendah tetapi bercerita pasal ekonomi. Kalau saya, saya akan percaya orang yang mempunyai kelulusan tersebut. Sebab apa? Kerana saya tahu pengetahuannya tinggi dan mempunyai kelulusan.

Satu contoh lagi, seorang yang memandu BMW model baru tetapi memakai jam tangan jenis tiruan dengan orang yang memandu kereta biasa tetapi memakai jam tangan ori dan mahal. Saya percaya orang ramai akan mengatakan orang yang memandu BMW tersebut menggunakan jam tangan ori sebab dia membuktikan yang dia mampu beli kereta mewah, tentu dia mampu beli jam ori.

Sama juga untuk jadi tauke emas hibah ni, macam mana nak jual emas kalau kita sendiri tak ada emas. Kepada sesiapa yang bercita-cita tinggi nak jadi tauke emas, jom sertai program emas hibah.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...