1 JUTA HITZ TO YOUR WEBSITE

Klik Like Bagi Menyokong

Isnin, 31 Oktober 2011

Dapat Duit Hibah Setiap Bulan

Memang luar biasa sambutan Emas Hibah ini. Atas permintaan yang tinggi untuk program ini, Juara Mulia Gold (JMG) akan mengadakan Free Talk tak lama lagi bagi memberi peluang kepada orang ramai untuk membuat pilihan (complimentary) bentuk simpanan mereka.
Selama ini menyimpan di Bank kali ini mereka mempunyai pilihan untuk menyimpan dalam bentuk emas dan dalam masa yang sama dapat keuntungan dari hibah emas ini.

Walaupun program ini menguntungkan tetapi masih ada lagi yang pelik dan hairan bagaimana syarikat boleh membayar duit setiap bulan sedangkan emas pelanggan sendiri yang simpan atau pegang. Inilah dinamakan perniagaan trading.
Ramai yang bertanya macamana syarikat buat untung sebenarnya kalau boleh bagi duit setiap bulan. Perumpamaan begini, katakan anda membuat pinjaman bank RM200,000 atas tujuan buat bisnes.
Persoalannya, apabila anda dapat RM200,000, bolehkah bisnes anda dijalankan ? Berapa kali ganda anda boleh buat duit dengan modal itu ? Adakah Bank yang bagi anda pinjam tanya bagaimana anda boleh buat duit atau pertanyaannya adakah anda boleh bayar ?
Ya sudah tentu banyak projek boleh buat kalau dapat dana atau duit yang besar. Bayangkan syarikat setiap hari kalau jual 10 kilogram emas yang satu berharga RM220,000. Jumlah sehari dapat suntikan modal RM2,200,000! Dua Juta ! Banyak tak projek boleh buat  kalau ada dana banyak tu ?
Kami tak cakap ini adalah primary objective syarikat boleh mendapat untung. Ini hanyalah satu perumpamaan yang bermaksud, kalau dapat duit yang banyak, banyak benda boleh buat (projek).
Mudah bukan ? Jadi kalau anda dapat setiap hari Cash Flow RM2 juta, dari dan kalau duit itu simpan di bank pun, boleh tak dapat dividen tinggi ? Lagi banyak dan lagi lama simpan duit di bank akan jadi lebih banyak dividen dapat.
Itu contoh satu lagi. tetapi sebenar-benar rahsia bagaimana syarikat boleh bayar ada banyak.Anda jangan bimbang dan tak perlu kasihankan syarikat kerana perlu bayar banyak duit pada pelanggan. Bayangkan pada bulan lepas sahaja RM40 juta duit hibah diagihkan.
Yang mana dah beli dah merasa duit hibah itu, duit mereka antara kalangan RM40 juta duit hibah itu. Conclusion dari post ini ialah Syarikat boleh sangat-sangat bayar hibah anda. Tak ada masalah.
Yang jadi masalah nya ialah disaat orang lain berseronok dapat duit pasif setiap bulan tetapi anda hanya telan air liur sahaja nak beli emas. Ini kerana setiap kali menangguh anda akan rugi sebab emas naik terus naik tanpa menunggu.
Hibah ini adalah hadiah pemberian kepada pihak yang  membeli emas di sini. Macamana dapat hadiah hibah ?, Setiap bulan syarikat untung berjuta-juta. Ini bertujuan untuk memberi nilai value kepada orang ramai.
Mulakan hidup anda dengan menarik kekayaan emas. Lupa nak kongsikan, dengan memiliki emas, ia boleh menutup kebocoran wang. Ramai dah nyatakan pengalaman selepas memiliki emas, rezeki mereka meningkat naik.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...