1 JUTA HITZ TO YOUR WEBSITE

Klik Like Bagi Menyokong

Jumaat, 6 Januari 2012

Serupa Tapi Tak Sama



Lihat gambar di atas, adakah ianya serupa? Kalau dilihat memang serupa, tetapi sebenarnya tidak sama.
Begitu juga dengan perniagaan. Ramai yang berniaga. Cuba kita perhatikan, ramai yang berniaga satu barang dengan cara yang sama. Tetapi dalam ramai-ramai, akan ada seorang yang lebih menonjol dan digemari ramai. Mengapa? Jawapannya adalah kerana ianya SERUPA TAPI TIDAK SAMA dengan yang lain-lain atau lebih tepat UNIK. 

Sekarang ini, ramai yang berebut-rebut menjual emas. Semuanya sama...beli murah dan jual mahal. Maka apabila ada yang menjual emas dengan cara berbeza seperti kami di Juaramulia lakukan, maka ramai yang mula tertanya-tanya dan ingin mengambil tahu. Masakan tidak, beli emas dapat emas + duit setiap bulan dan belian balik 100%. Bunyi pelik, tapi itulah kenyataannya.

Itulah uniknya kami di Juaramulia. Sebagaimana lazimnya, apabila kami agak unik dari yang lain-lain, maka banyak lah kata-kata negatif  dari mereka yang terasa tergugat. Kami tidak mengambil peduli dengan semua itu kerana mereka ini masih tidak dapat membuktikan kata-kata mereka.

Oleh kerana keunikan membeli emas ini lah, ramai yang telah berjaya merubah taraf ekonomi mereka. Sekarang ini, pelanggan bukan saja membeli dengan jumlah yang sedikit, malah ada yang berkilo-kilo. Apabila ditanya mengapa membeli hingga berkilo-kilo, salah seorang pelanggan ada menjawab beliau inginkan kewangan kekal atau lebih pada masa hadapan sambil menunggu peluang untuk melabur dalam hartanah. Sampai masa, beliau telah menjual semula emas beliau dan mendapat 100% nilai harga emas yang dibeli, disamping keuntungan setiap bulan yang diterima. Modal yang diterima sebanyak 100% telah digunakan untuk membeli sebuah rumah.(KLIK SINI). Itu lah uniknya kami di Juaramulia.

Bagi menjelaskan kata-kata negatif dari mereka yang terasa tergugat, sila ikuti KESAH ini.

Kepada yang berminat untuk mengetahui bagaimana caranya sila hubungi kami di SINI.

Janganlah menjadi orang biasa-biasa tetapi jadilah sedikit luarbiasa. 

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...